מוסדי

תכנון נכון של מערך החשמל בעסק, תחזוקה שוטפת ושמירה על הבטיחות, יכולים לחסוך לכם עלויות רבות, וכמובן לסייע לשמור על חיי אדם.
אנחנו ברבן חשמל ותקשורת ניתן לכם את כל המידע לו אתם זקוקים בעסק או בתעשייה שלכם, חשמלאים מוסמכים יגיעו עד עליכם עם הציוד והכלים הטכנולוגיים הכי חדשים וידאגו לכל צרכיכם מהתחלה עד הסוף – אספקה, התקנה ותחזוקה.

בין שירותינו למגזר העסקי תוכלו למצוא:

  • שירותי חשמל – התקנת קוים, ביצוע תשתיות, הקמת לוחות וכו';
  • שירותי תקשורת – יעוץ ותכנון, אחזקה, התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור ופריסת סיבים אופטיים;
  • הקמת תשתיות רשת למשרדים ומפעלים;
  • פריסת כבלי רשת והקמת תשתיות רשת ותקשורת מחשבים וטלפוניה;
  • תכנון והקמת תשתיות תקשורת ורשת אחידה;
  • מערכות גילוי אש; התקנת תאורת למבנים, שטחי ציבור ומפעלים.
  • שירותי תאורה – התקנת תאורת למבנים, שטחי ציבור ומפעלים, תכנון, ייעוץ ומתן פתרונות למערכות תאורה וחשמל.
אנו עובדים עם מסעדות, מפעלים, בנקים, סופר-מרקטים ועוד, בהקמה, השבחה ושדרוג של מערכות החשמל, החל משלב התכנון ועד הביצוע, כשהדגש הוא חסכון באנרגיה שמוביל לחסכון בעלויות לבעל העסק. רוב ההוצאות של בעל עסק בהקשר של חשמל, הן צריכת החשמל ותחזוקה שוטפת, של מתקני תאורה, מיזוג אויר, מתקני חימום מים, ציוד אלקטרוני ועוד. ניתן להקטין את ההוצאות האלה בראש ובראשונה על-ידי בחירת תאורה יעילה, שמאפשרת ראיה טובה ומותאמת למשימות שיש לבצע בסביבה המוארת. קיים מגוון רחב מאוד של נורות חסכוניות, העונות לדרישות של תנאי ראיה אופטימאליים וניצול יעיל של אנרגיה חשמלית. אנחנו נעזור לכם לבחור ולתכנן את מערך התאורה האופטימלי בשבילכם. בין השאר אנו מתמחים גם בתאורות לד – בין היתרונות הבולטים של תאורת לד ניתן לציין: יעילות אורית גבוהה ביחס לתאורת ליבון והלוגן, מקור אור נקודתי אשר מאפשר להשתמש בו בצורה יעילה יותר ליישומים השונים; צבע אור אחיד ומגוון; משך חיים שימושי ארוך ביחס לזה של מקורות האור הקונבנציונליים; אינה פולטת קרינה בתחום התת-אדום ולא בתחום העל-סגול, נטולת כספית, ונחשבת ידידותית לסביבה. גם מיזוג האוויר הוא אחד הצרכנים העיקריים של חשמל, בעיקר במבני משרדים. קיים מגוון רחב של שיטות ואמצעים להקטנת צריכת החשמל של מערכות מיזוג אוויר באתרים מנהליים. נערוך יחד אתכם תכנית והמלצות, תוך התחשבות בהיבטים של עומס וביקוש, במטרה להוביל ליעילות וחסכון. נעשה הכל כדי שחשבון החשמל שלכם ישקף את הצרכים המדויקים שלכם בלבד, לא יותר ולא פחות, נעמוד לשירותכם תמיד.

צור קשר

אנא מלאו את הטופס ונשוב אליכם בהקדם

סגירת תפריט